Internet! - Reisverslag uit Havana, Cuba van Anke - WaarBenJij.nu Internet! - Reisverslag uit Havana, Cuba van Anke - WaarBenJij.nu

Internet!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

02 September 2011 | Cuba, Havana

Even een heel kort berichtje!
Ben intussen in Trinidad, een paradijsje op aarde! :D Ontzettend mooi stadje tussen de bergen en op 10 km afstand van paradijslijk strand. Elke avond wordt er buiten salsa gedanst met live muziek.
Enige nadeel is dat je hier geen hotmail kan openen... dus heb nieuw adres aangemaakt:

ankekornfeld@gmail.com

Dus als jullie afgelopen dagen mailtjes hebben gestuurd, stuur ze dan graag alsnog naar dit adres, dan kan ik ze lezen :D

Liefs,

Anke

• 03 September 2011 - 09:17

Philip.:

Je integratiesnelheid is hallucinant. Een pintje vragen aan een lokale kelner is voor mij al een beleving, maar jij gaat van de eerste week samen met de locals naar een AA sessie in Cuba begot, alsof het niks is. Chapeau! What's next? Een sigaartje roken met Fidel? Groetjes uit Staden.

• 06 September 2011 - 12:21

Wendy:

Foto's!

• 07 September 2011 - 10:25

Kim:

Heej Anke! Hoe relaxt is het daar? Ik ben jaloers! Echt fijn dat je het zo naar je zin hebt en inderdaad lekker ondernemend bent :-). Veel plezier! Xxxx