Kriebels! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anke - WaarBenJij.nu Kriebels! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anke - WaarBenJij.nu

Kriebels!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke

29 Juli 2011 | Nederland, Groningen

Beste vrienden, familie, (ex)collega's en iedereen!

Bij deze kunnen jullie mij volgen op m'n tweede reis in Latijns-Amerika! Het duurt nog even; 3 weken en 1 dag, maar dan zit ik echt op Cuba! En zal ik daar mijn Spaans weer ophalen, veel salsadansen en ondervinden hoe het communisme in zijn werk gaat (hoop ik). Ik heb het plan om het eiland over te reizen en daar in 'casas particulares' dus bij mensen thuis, te gaan slapen. Na Cuba zal ik naar Midden-Amerika vliegen en daar verschillende landen bezoeken. Ik laat me daarbij wel leiden door wat ik hoor van andere backpackers. Dat zijn vaak de beste tips.
Vooralsnog nog even hard bezig met inkopen doen, veel leuke sociale dingen :) en verhuizen!

Liefs,
Anke

  • 29 Juli 2011 - 12:45

    Marloes:

    Wauw, wat super gaaf Anke!
    Alvast heel veel plezier en ik ga je reis zeker weer volgen.

  • 29 Juli 2011 - 20:08

    Tante Truus:

    Anke;Meisje een heel fijne mooie
    reis toegewenst door TT
    Wees echter wel voorzihtig !!!

  • 30 Juli 2011 - 12:31

    Kim D (van Cusco):

    Veel plezier!!! Dat het net zo´n mooie reis als de vorige keer mag worden!!

  • 31 Juli 2011 - 20:55

    Marcel & Monique:

    Goede reis !
    Fijn dat we opnieuw met je zullen kunnen "meereizen".

  • 02 Augustus 2011 - 15:45

    Petra:

    Hey Anke,

    Nog even en dan is het zover: naar Cuba! Echt super. We zien elkaar voor die tijd vast nog!

    Liefs Petra

  • 07 Augustus 2011 - 19:49

    Carian:

    Hey,

    vond je site via facebook. Super spannend dat het er nu echt aan zit te komen! Succes met de laatste voorbereidingen.

    xx Carian

  • 17 Augustus 2011 - 13:52

    Kim F Van Cusco ;-):

    Echt supergaaf Anke! Ik hoop je nog even te spreken, maar anders wens ik je een heeeeeeele mooie en fijne reis toe! Ik ga je verhalen met veel plezier lezen.


  • 17 Augustus 2011 - 15:03

    Eva:

    Ha anke, goede reis richting Cuba en heeeel veel plezier daar!!

  • 19 Augustus 2011 - 08:39

    Jorge & Margriet:

    Hallo Anke,
    Heel veel plezier, allereerst in Cuba en dan in de rest van Latijns America, we gaan je volgen!!
    Liefs, Jorge & Margriet

  • 21 Augustus 2011 - 10:37

    Suzanne:

    Heej Anke,

    Als het goed is zit je nu in Cuba, hartstikke leuk! Hoop dat je een fijne plek hebt om te slapen en al wat leuke mensen hebt ontmoet, maar dat komt vast goed. Ik zie je update vast binnenkort :).

    Dikke kus suus

  • 23 Augustus 2011 - 20:35

    Wendy:

    Ik wacht met spanning op het eerste verslag!!

  • 28 Augustus 2011 - 15:56

    Anne Griet:

    Hoi Anke,

    Geweldig. Cuba is een fantastisch land. Samen met mijn man hebben we een deel van het eiland gefietst. Wij verbleven ook in casas particolares...heel bijzonder. Mocht je nog wat adresjes nodig hebben dan kan je er wel een aantal sturen. Ik weet niet of ze nog bestaan, want onze reis was wel 9 jaar geleden.
    Ik kan je wel een hele leuke reisgids aanbevelen Cuba van Moon handbooks. Dit is een Canadese maatschappij. Ik heb hem ook thuis liggen. Kom gerust langs om hem te lenen.
    Mocht ik je niet meer spreken of zien. Heel veel plezier.
    Buona suerte e nos bemos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 30 Juni 2008
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 21880

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2008 - 02 April 2009

Mijn eerste reis

20 Augustus 2011 - 30 November -0001

Central America

Landen bezocht: